شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

تو دستشویی پارک بود ...

تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه.

بعد از 10 ثانیه گفت: سلام چطوری؟

منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
... 
گفت: چیکار می کنی؟

گفتم: آدم اینجا چیکار میکنه؟

دوباره گفت: می تونم الان بیام اونجا؟

عصبانی شدم گفتم: نه هنوز خودم کار دارم.

یهو دیدم داره میگه: من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده.



Image result for ‫ضایع شدم‬‎


به این میگن ضایع شدن خخ

۵ ۰
سیّد محمّد جعاوله
۰۷ شهریور ۱۳:۳۳
مبارک باشه
خخخخخ

حواستون جمع کنید خو

پاسخ :

خخخ :)
po fak
۰۷ شهریور ۱۴:۱۲
نه بابا واسه خودت که اتفاق نیفتاده بوده::: جک تکراری نبود؟

پاسخ :

من تو پارک و مدرسه تا حالا نرفتم دستشویی دیدم جالبه گزاشتم بخندیم خخ   :)
( ک) شباهنگ
۰۷ شهریور ۱۴:۱۵
طنز بسیار جالبی بود  :) :)

پاسخ :

خوشحالم که خوشتون اومد :)
Roghaieh ..+
۰۷ شهریور ۱۴:۳۶
وای خدای من این شوخی بود الان؟؟؟

پاسخ :

خخمراقب باشید پیش نیاد براتون یه بار هم یکی با تلفن تو مغاز داشت حرف میزد من جوابشو دادم کلی ضایع شدم اصلا نابود شدم خخ:)
محمد حسین صادقی
۰۷ شهریور ۱۵:۳۱
خیلی خیلی خیلی قشنگ 
ژله پرتقالی
۰۷ شهریور ۱۵:۳۴
خخخخخخخخخ
Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
۰۷ شهریور ۱۶:۲۸
خخخخخخخخخخخخخ
ای ول
خیلی باحال بود
:))))))
علی صفری
۰۷ شهریور ۱۷:۴۴
خخخخخخخخخخ ازاینازیادشنیدمممممممممم

پاسخ :

مراقب باش برات پیش نیاد خخ
محمدرضا زال آقایی
۰۷ شهریور ۱۷:۴۶
خخخخخخخخ باحال بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان