شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

کی منگوله ؟


فحش نده من خودم اولش ماتم برد خخ

۸ ۰
نسیم ...
۱۰ شهریور ۱۷:۴۰
:))))
خیلی عالیه

پاسخ :

ممنونم اجی:)
po fak
۱۰ شهریور ۱۷:۴۱
نـــــــــــــــاقلا :))))

پاسخ :

خخ خجالت نده :)
ژله پرتقالی
۱۰ شهریور ۱۷:۴۳
خخخخخخخخخ

پاسخ :

:)))
ژله پرتقالی
۱۰ شهریور ۱۷:۴۹
چه وبت خوشگل شده کلک :)

پاسخ :

تنکیو خخ :) تو هم از سایت http://erfanwd.blog.ir/ میتونی قالب برداری :)
سیّد محمّد جعاوله
۱۰ شهریور ۱۷:۵۵
رو من و اون حساب کن

پاسخ :

خخ:)
Amir Hossein
۱۰ شهریور ۱۸:۰۴
چرا به من نگته میکنن؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

چون نفر سوم تویی الان خخخ:)
مهیار شجاع
۱۰ شهریور ۱۸:۱۵
اونا دروغ میگن :))))))))))
من نیستم :(

پاسخ :

خخ :)
elahe sodagar
۱۰ شهریور ۱۸:۳۳
منگول یامنگول؟
منگول=احمق
منگول=شاد
حالاکدومش؟

پاسخ :

گزینه یک یعنی احمق خخ:)
محمدرضا عرفی
۱۱ شهریور ۱۳:۳۷
فکر کنم هردوشون از همه منگول ترند

پاسخ :

خخ نگرفتی باتو بود :)
محمدرضا عرفی
۱۱ شهریور ۱۴:۲۰
او مای گاد گرفتم عجب 

پاسخ :

خخ :)
محمدرضا عرفی
۱۱ شهریور ۱۵:۳۶
برا دوستام فرستادم زایه شدن خخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان