شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

کجاستتتتت ....

جای این بودی چیکار میکردی؟ (لایک و کامنت فراموش نشه)

پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده!

دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!

پسر : اون که ۱۰۰% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..

اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!

دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی؟خیلی هیــــــــــــــزی!

پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود

دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!

پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!

دختر : یعنی الان میرم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!

پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه!

دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!

پسر:افققققققققق ، افقققققققق کجاس 

من میخوام محو شم

Image result for ‫افق کجایی‬‎


۹ ۰
po fak
۱۰ شهریور ۲۰:۱۲
باحال بود 
دختره خیلی اسکول بوده خداییش
شیرین عقل 
البته معذرت میخوام ازش :)

پاسخ :

خخ دقیقا :)
مهیار شجاع
۱۰ شهریور ۲۰:۱۹
طبق آخرین اطلاعات بدست آمده پسر افق را نیافته و دست به خودکشی با نخ دندان زده است.
برای شادی روحش صلوات :))))))))))))))

پاسخ :

خخخ بیچاره دلم واسش سوخت
هم میهن
۱۰ شهریور ۲۰:۲۹

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

محمدرضا زال آقایی
۱۰ شهریور ۲۰:۴۴
اصلا آیه داریم 80 درصد جذابیت دختر به خل بودنشه :)

پاسخ :

بله بله دقیقا خخ:)
خرید ساعت مچی
۱۰ شهریور ۲۰:۴۵
هههههههه زیبا بود دخملم دخملای قدیم ...

پاسخ :

مراقب باش خودم دخملم ها خخ
سامان ترابی
۱۰ شهریور ۲۱:۰۹
درود
حال و روزه اکثره دختر پسرایه امروزی رو مثال زدید...
موفق باشید !

پاسخ :

ممنونم :)
فرشته ...
۱۰ شهریور ۲۱:۱۵
من اگه جای پسره بودم به جای اینکه خودم برم افقم دختره رو می فرستادم.:)
ولی از کل حرفهای پسره فهمیدم بخاطر ریخت دختره رفته  بود سمتش.هیزززز:))))))
یاعلی

پاسخ :

خخ اره
حامد عبدالهی
۱۱ شهریور ۱۵:۱۳
کار از محو شدن گذشته
باید تصعید بشه
بعد به جمه خویشاوندانش توی اون دنیا بپیونده :))

پاسخ :

خخخ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان