شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

اطلاعیه 2

اقا به نظرتون وبلاگم مطلب طنز بزارم خوبه  یا اموزنده یا داستان یا علمی یا شعر و عاشقانه

لطفا نظر بدید بدونم والا خودم که گیج همشو یکی درمیون میزارم ولی به کمک تون احتیاج دارم بدونم کدومشو بیشتر دوست دارین 

روزتون رویایی

شاد باشید :))

Image result for ‫گیجم‬‎
۸ ۰
سیّد محمّد جعاوله
۲۲ شهریور ۱۳:۳۵
طنز ادبی
متشکرم.

پاسخ :

ممنونم 
:))
.. in manam
۲۲ شهریور ۱۳:۵۵
از همه نوع بزار

پاسخ :

:) 
ممنونم 
محمد حسین صادقی
۲۲ شهریور ۱۴:۰۱
مخلوط

پاسخ :

:) سپاس
پسر رویایی
۲۲ شهریور ۱۴:۰۶
یکی اینوبه من بگه منم توش موندم


طنزواموزنده

پاسخ :

فک کنم همه این مکشکلو دارن
 سپاس از حضورتون
قهرمان **
۲۲ شهریور ۱۴:۰۹
هرچی خودتون دوست دارید.

پاسخ :

!!!
Gigool :)
۲۲ شهریور ۱۴:۴۷
دقیقا کار منو کردی؟
همشو بزار بابا یکرنگی بده :)))))
موفق باشی و باشم!

پاسخ :

خخ نه والا خودم سر درگمم :))


طاها سوژِتِریَن!
۲۲ شهریور ۱۵:۱۹
از خودت بذار، طنز :))

پاسخ :

از خودم:)
*majedeh 2002*
۲۲ شهریور ۱۵:۳۱

همشو خخخخ^ـــ^

پاسخ :

:)
محمد رضا
۲۲ شهریور ۱۵:۴۹
هر جور مایلید

پاسخ :

0_0
zahra zamany
۲۲ شهریور ۱۶:۴۹
فکر میکنم طرفدار طنز بیشتر باشه

پاسخ :

ممنونم :)
رایان خادمی
۲۲ شهریور ۱۶:۵۱
دنبال شدید... (فقط بپا نیفتی حین فرار کردن):-))

پاسخ :

تشکر
همچنین خخ
نـــای دل
۲۲ شهریور ۱۸:۱۲
از همه نوع باشه بهتره...

پاسخ :

مرسی
( ک) شباهنگ
۲۲ شهریور ۱۸:۲۵
هرچه میخواهد دل تنگت بگو..
اتفاقا اگر تنوع داشته باشد بهترست..

پاسخ :

سپاس گزارم
خنده حلال
۲۲ شهریور ۱۸:۲۷
طنز

پاسخ :

ممنونم
Fatemeh Omidian Nasab
۲۲ شهریور ۲۰:۳۸
هرچی فکر میونم میبینم همه نوع باشه بهتره :)

پاسخ :

تشکر :))
حامد عبدالهی
۲۲ شهریور ۲۲:۱۰
عاقا من این مشکلو ندارم p:
من میگم هر چی به روحیتون میخوره

پاسخ :

خوش به حالتون :)
ممنونم
شاهین ام
۲۳ شهریور ۱۱:۲۰
علمی عاشقانه طنز و.....
شاهین ام
۲۳ شهریور ۱۱:۲۱
علمی عاشقانه طنز و.....

پاسخ :

ممنونم
فرشته ...
۲۳ شهریور ۱۲:۵۸
ترکیبی از همش
ممنونم
یاعلی

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان