شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

دارم میرم :))

وییییی دارم میرم راهیان نور الکی شادما تاحالا این جور جاها نرفتم قرار با دوستام بریم :)


Image result for ‫راهیان نور‬‎


نمیدونم چرا از بچگی دوست داشتم برم اون جا ها رو ببینم 

حالا دارم میرم :) حالا میام بعدا میگم  تو راه چی شد چی نشد :)))

Image result for ‫راهیان نور‬‎

۶ ۰
Bahar Alone
۰۳ آبان ۲۰:۲۳
خوش بحالت:))

پاسخ :

:))
نیلی
۰۳ آبان ۲۰:۳۹
خیلی جای خوبیه. من دو بار رفتم خیلی خاطرات خوبی دارم

پاسخ :

:))
.. باران ..
۰۳ آبان ۲۱:۰۴
سلام:خیلی خوبه  به سلامتی  برین و برگردین :)

پاسخ :

ممنوم :))
طنزنویس*2*
۰۳ آبان ۲۱:۱۷
جای من وبلاگری ها رواونجااااااخالی کنید........

پاسخ :

چشمم
مجتبی مطوری
۰۳ آبان ۲۲:۰۱
حالا کدوم شهر میخوایی بری😃خیلی جای خوبیه مخصوصا اگ دلت بی قراره یجوری اروم میگره ادم که احساس میکنه تو کربلاست😃واقعا میگم من هربار که میرم ابادان به شلمچه هم میرم و کلی اونجا میمونم😃 انشاءالله خوش بگذره

پاسخ :

میسی :)
** م**
۰۳ آبان ۲۳:۰۶
سلام
خوش به سعادتت...
بعضی ها هستن که راه خیلی خستشون میکنه
اما من نه...
عاشق راهیان نورم..

پاسخ :

منم :))
Fatemeh Omidian Nasab
۰۴ آبان ۱۰:۳۳
خوشا به سعادتت :)
من خیلی دوست داشتم امسالم برم.. ولی نمیشه :(
هیییییییییییییی :'(

پاسخ :

اوووخی انشالله سال بعد :)
ماجده ◕ ‿ ◕
۰۴ آبان ۱۵:۵۸
من دو سه سال پیش با مامان و بابام و خواهرام رفتم کلی خاطره واسم بر جای مانده است
و کلی هم برای چیزایی که راهنمامون میگفت گریه کردم
و...
دوست دارم بازم برم:)
خوش بحالت:)

پاسخ :

:)) ممنونم
فرشته ...
۰۴ آبان ۱۸:۰۹
من عاشق راهیان نور رفتم تقریبا 7,8 باری رفتم اما هر سال که میرم انگار تا حالا نرفتم ...همیشه برام تازگی داره.یه بار که بری دیگه دوست نداری برگردی و همیشه یه گوشه ی دلت برای اونجا پر میکشه.
سلام ما رو هم به شهدا برسون.
التماس دعا
یاعلی

پاسخ :

محتاج دعام :)
The flash
۰۵ آبان ۰۰:۵۰
سلام دنبالتون کردم ♥
اگه میشه پست اخرمو لایک کن و نظر بذار براش ممنون میشمممم

پاسخ :

باوشه :) ممنونم
♥سرباز شیعه♥
۰۵ آبان ۱۱:۵۲
ایوالا

پس شماهم راهیان نوری هستید

دمتون گرم بابا

ممنون

پاسخ :

میسی :)
طنزنویس*2*
۰۵ آبان ۲۲:۵۸
ضمناااااااااقراره سه ماه تعطیلیم بادوستانم بریم این منطقه خدمت رسانی من بخش مکانیکی وبقیه دوستان بخش های دیگر

پاسخ :

:) چه خوب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان