شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

من اومدممممممم :)

سلامممممممممممم

جیغغغغغغغغغ من اومدمممممممممم

بچه ها جاتون خالییی خیلی خوش گذشت یه عالمه عکس سلفی با دوستام گرفتیم و یه عالمه چیز یاد گرفتیم

کلی اطلاعات درمورد شهدا و زمانا جنگ انگار دفعه اولم بود از جنگ حرف میزدن خیلی قشنگ بود همه چی نوحه خونی و گزاشتن کلیپ نماز  جماعت و زیارت قبور شهدای گم نام اهل کاروان خیلی باحال بودن 

فقط کمی غذاشون بد مزه بود خخخ دلم واس دست پخت مامانم تنگیده بود هیچی دیگه پیشنهاد میکنم حتماااا برین :)

Image result for ‫راهیان نور غرب 95‬‎

۸ ۰
milad mohammadi
۰۶ آبان ۱۳:۲۴
موفق باشی

پاسخ :

میسی:)
مهاجر ..
۰۶ آبان ۱۳:۲۸

زیارت قبول :)

پاسخ :

ممنونم
طنزنویس*2*
۰۶ آبان ۱۳:۳۱
خووووووووووووووووش اومدی.........

زیارتت قبول باشه............

خیلی دلم میخواست حالاااااااااابرم ولی شرایط بهم اجازه نمیدهد

پاسخ :

میسی 
انشالله دفعه دیگه تو هم میری :))
.. Denis
۰۶ آبان ۱۴:۱۱
ایشالله اینده میرم
elahe sodagar
۰۶ آبان ۱۴:۳۷
خدایییییییییییییی خیلی حال میده
نویسنده عشق
۰۶ آبان ۱۴:۵۱
زیارت قبول 
التماس دعا :)
( ک) شباهنگ
۰۶ آبان ۱۷:۳۲
 زیارت قبول 
من زمان جنگ در  آبادان بودم بخصوص در زمان
محاصره آبادان و شکستن محاصره ..
ولی دیگر هرگز نتوانستم به آنجا و شلمچه سفر کنم ..
فرشته ...
۰۶ آبان ۱۸:۰۶
به به زیارت قبول
غذاش همیشه بده معمولا این یه چیز عادیه:))
یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان