شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

به سوالم پاسخ دهید؟؟لطفاااااا


۷ ۱
Reza
۰۶ آبان ۲۰:۰۱
صفحشو برات تمیز میکردم :))))))))))))

پاسخ :

دمت گرممممممممممم
مجتبی مطوری
۰۶ آبان ۲۰:۲۱
تو اگه گوشیت رو دادی دست من اسمم رو عوض میکنم😂

پاسخ :

بهت میدم اونم یک سااااااااااعت..........فقط چیزخاصی گیرنیوردی به من چه هاااا
مجتبی مطوری
۰۶ آبان ۲۰:۲۴
تو چند لحضه نمیشه کاری کرد😂اما اگ دستم بیاد صفحه رمز گوشیتو عوض میکنم😃

پاسخ :

خوب چی میزااااری .............
خخخخ:))
( ک) شباهنگ
۰۶ آبان ۲۲:۱۸
 حقیقتش نمیدانم 

پاسخ :

عیبی ندااااااااااره؟؟
میثم ر...ی
۰۷ آبان ۰۹:۵۳
سلام
وبلاگ جامع کاملی داری
موفق باشی دوست عزیز

پاسخ :

سلااااااااااااام
متشکرمممممممم
همچنین
elahe sodagar
۰۷ آبان ۱۰:۳۷
میرم فضولی یاعکساتونیگامیکنم که ببینم شلوغ کردی یانه
یام میرم قسمت پیاماا ببینم کی بت پی ام داده خخخخ

پاسخ :

وااااااای توعکسااااااام فقط عکس بادوستان دارمممم
خیلیییییییییم دارم ولی نصفشون داخل لب تابم اند
من رایتلیم یاازرایتل پیام دارم یاازبسیج یاازدانشگاه یاازدانشجوهاویااستادااااااااام که استااااداااااام خیلی رومخند........
خخ:))
.. Denis
۰۷ آبان ۱۱:۴۶
دایرکت اینستا و تلگرامتو چک میکنم

پاسخ :

اینستاااااااماحذفیدمشش تلگرامم توی گروه مکانیکی هاعضومم باگروه دانشجوهای دانشگاهم............
ماجده ◕ ‿ ◕
۰۷ آبان ۱۴:۱۵
هر چیزی که همون موقع به ذهنم برسه رو انجام میدم

پاسخ :

چه خوب:)))))
The flash
۰۷ آبان ۱۷:۰۳
:| کار خاصی نمیکردم والا :|

پاسخ :

دمتوووون گرممم
فرشته ...
۰۷ آبان ۲۳:۴۶
اگه خدا قبول کنه رمز داره اصلا نمی تونم کاری بکنم.
پس عین یه بچه ی خوب هیچ کاری نمیکنم:)
یاعلی

پاسخ :

اگررمزش رابرداشته بودم چی؟؟؟
پس آفرررررررررین دخترخانم خوب:)
محمدرضا زال آقایی
۰۸ آبان ۱۸:۱۱
میکوبیدم تو دیوار

پاسخ :

نااااااااااااااااااامردمفت که نخریدمش 1میلیون600بالاااااااااش دادمم
خخخخخخخخ
یگانه یگانه
۰۸ آبان ۲۰:۰۰
اطلاعاتت روچک میکنم  اخه خیلی خوبه خوش می گذره

پاسخ :

اچه خوب......ولی بنده ازگذاشتن عکس های خصوصی داخل گوشیم دوری میکنمم.......پس فرضااابزاربگذره
Bahar Alone
۰۸ آبان ۲۲:۱۰
اول تلگرام:))))

پاسخ :

تلگرامم وگروه ئانشگومونوببینی ازتیکه هامون بهم فقط یه ساعت میخندی:)))
Bahar Alone
۰۸ آبان ۲۲:۱۰
اگرم مجهز به نت بود میام تو وبلاگم...
ینی همچین بشر قانعی ام من

پاسخ :

مجهزبه نت است......
سیم کارتم هم رایتله وگوشیم هم4gاست
وسرعت نتش خیلی بالااااااااااست............
خداحفظت کنه..........
Fatemeh Omidian Nasab
۰۸ آبان ۲۳:۵۳
منم نتشو فعال میکردم میومدم پنل وبلاگم :/

پاسخ :

چه خوب
چون سیم کارتم رایتله وسرعت نتش بالاااااست ومیتونستی کل فیلم وعکس باهاش دانلودکنی
پریسا سادات فیروزی
۰۹ آبان ۱۹:۵۸

اگه رمز داشت ما رو به خیر شما رو به سلامت اما اگه رمز نداشت میرفتم صفحه رو نگا میکردم 

پاسخ :

فرضاااااابرش میدااارم...........
چه خوب
دخترخوب فقط پریساااخانووووم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان