شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

وای به حالت اگه نظر ندی ..:)

اگه نظر ندی دعا میکنم دماغتو عمل کنی فرداش یه کف گرگی تو دماغ بخوری!
اگه نظر ندی دعا میکنم کچل شی!

اگه نظر ندی دعا میکنم اسهال بگیری!

اگه نظر ندی دعا میکنم وبلاگت فی.لت.ر بشه!


اگه نظر ندی دعا میکنم شست پات بره تو چشت!


اگه نظر ندی دعا میکنم سوسکا بهت حمله کنن!


اگه نظر ندی دعا میکنم سرت تو توالت گیر کنه !

اگه نظر ندی دعا میکنم کامپیوترت ایدز بگیره!


اگه نظر ندی دعا میکنم لوله ی فاضلاب خونتون بترکه !


اگه نظر ندی دعا میکنم اینترنتت قطع بشه !


اگه نظر ندی دعا میکنم با بی اف یا جی افت دعوات شه!


اگه نظر ندی دعا میکنم هر چی میخری اصل نباشه !

اگه نظر ندی دعا میکنم بری خرید کنی جلو همه پول کم بیاری !


 اگه نظر ندی ایشاالله این شکلی بشی

عکسهایی از خنده دار ترین مدل های موی

۲۷ ۸
fatemeh
۱۲ شهریور ۰۰:۱۴
خخ خودم نظرم میدم که گرفتار نشم 

پاسخ :

عجب !!
Fatemeh Omidian Nasab
۱۲ شهریور ۰۰:۱۴
من نظر نمیدم😆😆😆
خخخخ

پاسخ :

اوخیی  دعات کنم الان :) خخ
سیّد محمّد جعاوله
۱۲ شهریور ۰۰:۲۰
ملتو به چالش کشیدید شما

خوب و جالب بود

پاسخ :

ممنونم :)
elahe sodagar
۱۲ شهریور ۰۰:۲۱
خخخخخخخخخخ
ینی هرچی دعای بدبودگفتیا
خواستم اولش نظرندم اماترسیدم  راستش خخخخخخخخ

پاسخ :

خخخ :)
حامد عبدالهی
۱۲ شهریور ۰۰:۲۵
نظر
نظر
نظر
نظر
کامنت
comment نظر
دیده (چشم(نظر))
نظر
نذر
نذور
نزر
نضر

من که در امانم، برم به کارم برسم دیگه

پاسخ :

خخخ اره اینجوری که گفتی در امانی:)
ghazaleh ...
۱۲ شهریور ۰۰:۲۷
نظر :-D

پاسخ :

خخ:)
فرناز فرزان
۱۲ شهریور ۰۰:۲۷
خخخخخخخخخخخخ
خیلی بامزه بود

پاسخ :

قفونت :)
ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
۱۲ شهریور ۰۱:۰۸
کوتاه بیا بانوووو :دی

پاسخ :

خخ:)
پسر رویایی
۱۲ شهریور ۰۷:۳۶
من نظرمیدهم.
شمااگر این نفرین هاروبیشترکنیدبهترمیباشد.
مثلاهرکی نظرنده گوشیش بسوزه.

پاسخ :

فکر خوبیه افزایش میدم :)
نسیم ...
۱۲ شهریور ۰۹:۳۸
اینم نظر :|

پاسخ :

خب شما هم در امانی :)
ژله پرتقالی
۱۲ شهریور ۱۰:۱۷
حالا نمیشد از توالت و حواشیش چیزی نگی :/

پاسخ :

نه خخ:)
فرشته ...
۱۲ شهریور ۱۰:۴۵
اروم باش عزیزم من نظر دادم که از چشم بد در امان باشم:)))
یاعلی

پاسخ :

قربانت خخ:)
Amir Hossein
۱۲ شهریور ۱۱:۰۶
اعصاب نداری ها

پاسخ :

خخخ:)
Sarah Az
۱۲ شهریور ۱۲:۱۳
خخخخ خعلی باحالی,دنبال شدی گلم 

پاسخ :

قفونت :)
حمیدرضا ندیری
۱۲ شهریور ۱۲:۵۹
نظر -_-
0_#

پاسخ :

:B
.. baran
۱۲ شهریور ۱۳:۰۹
یا امام زاده بیژن ://////
این همه مرض 
یا خدا

پاسخ :

♥♥
مهیار شجاع
۱۲ شهریور ۱۳:۲۷
خدارحم کنه :))))))

پاسخ :

;)
شاهین ام
۱۲ شهریور ۱۶:۱۶
صرفا جهت اعلام حضور :)

پاسخ :

:)
میثم ر...ی
۱۲ شهریور ۱۹:۱۱
اگه نظر بدم چی؟

پاسخ :

در امنی اون وق :)
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۱۴ شهریور ۱۸:۰۷
خخخخ ترسیدم یه کاری بشم .... 

پاسخ :

خخخ
hani jafari
۱۴ شهریور ۲۱:۱۴
اینم نظر D:
محمدرضا عرفی
۱۵ شهریور ۱۳:۱۲
من نظر دادم مارو بخیال

پاسخ :

خخ
Vahid !!
۱۹ شهریور ۰۹:۰۴
درد درد درد حححححححح

همین دیگه بسه اونجوری هم نگا نکن از دباره درد ححح

پاسخ :

خخخ 
خنده حلال
۲۰ شهریور ۱۷:۲۱
دنبال شدید

پاسخ :

ممنونم
همچنین
yasi adkd
۲۱ شهریور ۱۳:۱۷
خخخخخخ

پاسخ :

والا :))
پت pat
۲۷ شهریور ۲۲:۰۱
من نظر دادم
خخخخخخ

پاسخ :

خخ:) توهم در امانی پس
( ک) شباهنگ
۰۳ مهر ۰۰:۱۵
بابا عاقا جان اگر نفرینم نمی کردی..
ما نظری میدادیم...ولی حالا من موندم که
به چی نظر بدم؟؟ :)

پاسخ :

خخ
S A E E D oo
۰۴ مهر ۱۲:۲۳
بیا بابا اینم نظر...!!!
دیگه نزدیک بود بفرستیمون سینه ی قبرستون!!!
وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی.

پاسخ :

ممنونم
باشه حتماا
S A E E D oo
۰۴ مهر ۲۲:۱۳
ممنون که اومدی وبم.

پاسخ :

خواهش میکنمم
Afshin ☼_☼
۰۵ مهر ۲۱:۴۵
من اگه این بشم که خوشگل تر از الانم میشم 
وری گود من که راضیم

پاسخ :

o_O
پارسی نویس
۰۹ دی ۲۲:۴۳
در پارسی نویس منتظر شما هستیم ...
موفق باشیــد ...

پاسخ :

ممنون
mehrban m.n
۳۱ فروردين ۱۳:۲۹
من نظر میدم چون این شکلی نشم واگر هم بشم و دعا هات بگیره دعا میکنم که خوددتم این شکلی بشی
مهدیس
۰۷ خرداد ۱۲:۲۹
Girls--palace.mihanblog.com
milad shamsaee
۲۴ خرداد ۱۶:۲۹
اینجوری نظر گرفتن که فایده نداره خب. همه از ترس درد و مرض یه چرتی میگن میرن
ولی وبلاگ نسبتا خوبی داری👍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان