شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

کیک تولدارو نیگا ..!!

Image result for ‫کیک خوشگل‬‎

Image result for ‫کیک خوشگل‬‎

Image result for ‫کیک خوشگل چندش اور‬‎


Image result for ‫کیک چندش‬‎

Image result for ‫کیک‬‎



Image result for ‫کیک چندش‬‎

Image result for ‫کیک خوشگل‬‎

Image result for ‫کیک‬‎


Image result for ‫کیک خوشگل چندش اور‬‎

Image result for ‫کیک خوشگل‬‎


Image result for ‫کیک خوشگل چندش اور‬‎


Image result for ‫چی؟‬‎



خخ از کیک خوردن نیافتادی که؟!!

والا دوستای مردم واس کیک تولد خوشگلارو میخرن حالا اگه دوستای من باشن این چندشارو

قابل توجه بعضیا خخ  :))

۱۱ ۱
.. in manam
۲۳ شهریور ۱۳:۱۴
کشته مرده ى اخرین

پاسخ :

خخ :)
مهیار شجاع
۲۳ شهریور ۱۳:۲۷
کیک آخریه رو دیدم از زندگی افتادم

پاسخ :

خخخ
:))
محمد رضا
۲۳ شهریور ۱۳:۳۰
خخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخ
سیّد محمّد جعاوله
۲۳ شهریور ۱۳:۴۳
ما هم داریم آمریکایی میشیم

پاسخ :

اوهوم :(
♦♦ حسین ♦♦
۲۳ شهریور ۱۴:۰۹
حالم بد شد

پاسخ :

خخ
*majedeh 2002*
۲۳ شهریور ۱۵:۴۶

نهایت خوشگل بودن کیک ما اینه که عکس بچگی خودمون روش باشه

خخخ

پاسخ :

خخ مال ما اونم نیس عکس میکی موزه 
Gigool :)
۲۳ شهریور ۱۶:۰۲
آخریش رو به جای من هم بخور 
هوققققققققققققققققققققققققققققققققق
الان نزدیگه بالا بیارم :(((((((((((((((((((

پاسخ :

خخخ

نه ممنون خودم نمیتونم بخورم
فرشته ...
۲۳ شهریور ۱۶:۰۸
ای خدا اینا رو کجا پیدا کردی؟
فقط کیک شکلاتی و کاکائویی میخوردم که دیگه الان دلم به اینا هم نمیره:((
اخری اخری خیلی .... بود.

پاسخ :

خخخ
نـــای دل
۲۳ شهریور ۱۸:۰۲
عجب...

پاسخ :

خخ
zahra zamany
۲۳ شهریور ۱۹:۳۷
بله:|

پاسخ :

خخخ
میم حا
۲۳ شهریور ۲۱:۰۰
یکی میبینی حالت خوب میشه بعدیشو میبینی حالت خراب میشه 
چه وضعشه 
با این کیکاشون

پاسخ :

خخخ 
ای گفتی 
رایان خادمی
۲۳ شهریور ۲۱:۱۰
بیچاره اون اغا کامران ....با کیک ش... من که دیگه لب به کیک نمیزنم..

پاسخ :

خخخ اره بیچاره
نسیم ...
۲۳ شهریور ۲۱:۱۸
:-/

پاسخ :

:))
پسر رویایی
۲۳ شهریور ۲۱:۲۱
وای چه کیکایی من دلم میخوادخودم طرح کیکموانتخاب کنم

پاسخ :

خب انتخاب کن
محمدرضا زال آقایی
۲۳ شهریور ۲۲:۵۰
خخخخخ انگری بیردز

پاسخ :

وات ؟
محمد حسین صادقی
۲۴ شهریور ۱۰:۴۱
افتادیم از کیک و شیرینی

پاسخ :

:)) خخخ
** م**
۲۴ شهریور ۱۵:۵۲
√√√

پاسخ :

:)
ژله پرتقالی
۲۴ شهریور ۱۹:۵۲
یعنی یه کارایی میکنی آدم دوس داره با کله بره تو پنجره
حالم بهم خورد حسااااااااااااااااااااااااااابی :/
ایییییییییییی

پاسخ :

خخ
چه کنینم همچین ادم بیکاری هستیم خخ
پسر رویایی
۲۵ شهریور ۱۶:۳۴


http://www.ffun.ir/wp-content/uploads/2013/07/WeddingCake_Persian-Star.org_19.jpg من عاشق این کیک هستم

پاسخ :

:))
وویی توی تولد اون آقا کامران بیچاره اونی که قسمت کاکائوشو بخوره💩😑😷
۲۳ مرداد ۰۲:۱۱
وویی توی تولد آقا کامران بیچاره اونی که براش قسمت کاکائویه بیوفته💩😐😑😑💦
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان