شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

شعر طنز+18 خخ

سال ها بود تو را می کردم

همه شب تا به سحرگاه دعا

یاد داری که به من می دادی

درس آزادگی و مهر و وفا 

همه کردند چرا ما نکنیم

وصف روی گل زیبای تو را 

تا ته دسته فرو خواهم کرد

خنجر خود به گلوگاه نگاه 

تو اگر خم نشوی تو نرود

قد رعنای تو از این درگاه 

مادرت خوان کرم بود و بداد از پس و پیش

به یتیمان زر و مال و به فقیران بز و میش

یاد داری که تو را شب به سحر می‌کردم

صد دعا از دل مجروح پریشان احوال

وه که بر پشت تو افتادن و جنبش چه خوشست

کاکل مشک فشان با وزش باد شمال 

عوفی خسته اگر بر تو نهد منع مکن

نام عاشق کشی و شیوه آشوب احوال


عجب منحرفی نخند !!

این تسبیح من کوش؟!!

نخند برو لایک کن :))

۱۷ ۲
پاییز شاد
۲۷ شهریور ۲۲:۱۰
وا:)))

پاسخ :

خخ:)
نسیم ...
۲۷ شهریور ۲۲:۱۰
:))

پاسخ :

:)
پسر رویایی
۲۷ شهریور ۲۲:۱۰
فحش میدی............................
اینجابچه هامنحرف نیستن.........................

پاسخ :

خخ 
Gigool :)
۲۷ شهریور ۲۲:۵۰
خخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخ
رایان خادمی
۲۷ شهریور ۲۳:۰۶
طبق مصرع اول...سالهابود...اوه اوه

پاسخ :

خخ :))
حسین بهجتی
۲۷ شهریور ۲۳:۵۵
عجب!!! ؟!!!

پاسخ :

خخ
.. in manam
۲۸ شهریور ۰۰:۲۰
سعى میکنم نخندم :)))

پاسخ :

خخ:)
( ک) شباهنگ
۲۸ شهریور ۰۰:۵۶
 دستم ار بر فوکلِ عوفی رسد 
ریش و زلفش بکنم یک بیک   :)

پاسخ :

:))
سیّد محمّد جعاوله
۲۸ شهریور ۰۳:۰۸
بامزه بود
با تشکر از پست خوبتان.

پاسخ :

:))
پت pat
۲۸ شهریور ۱۳:۰۰
خخخخخخ
تسبیح من گم شده :)))
شعر از ایرج میرزاست؟؟؟

پاسخ :

نمیدونم خخ
ماجده ◕ ‿ ◕
۲۸ شهریور ۱۳:۴۰

D:

پاسخ :

:)
zahra zamany
۲۸ شهریور ۱۴:۴۳
عجب:|

پاسخ :

خخ
مهیار شجاع
۲۸ شهریور ۱۵:۲۸
خخخخخخخخخ
مردم خیلی خوب بود :)
تسبیح رو خیلی خوب اومدی

پاسخ :

خخ:)
Fatemeh Omidian Nasab
۲۸ شهریور ۱۶:۴۹
خخخخخخ
:))))))

پاسخ :

:))

محمدرضا زال آقایی
۲۸ شهریور ۱۷:۳۳
قشنگ بود

پاسخ :

:)
حامد عبدالهی
۲۸ شهریور ۲۲:۵۴
بی زحمت تسبیح من رو هم بیارید
استغفرالله
خخخخ

پاسخ :

خخخ
محمد موحدسرشت
۲۹ شهریور ۱۵:۰۳
و دیگر هیچ...

پاسخ :

:((
S A E E D oo
۰۴ مهر ۱۲:۳۰
عــــــــــــــــــجـــــــــــــــــــب!
محمدامین
۲۸ آبان ۱۰:۵۵
خ خ خ خ ایول هلاکتم

پاسخ :

یوخت نمیری برات آب بیااررمم
سهیلو
۲۸ خرداد ۲۰:۴۶
وای پاره شدن از خنده
علی
۲۸ تیر ۱۶:۲۹
ینی تو رووووووووحت ...
اینجام آیکن (پاره شدم از خنده)
دانی
۲۲ دی ۲۳:۱۰
لامصب تتلوی اون زمان بوده😂
دخی بلا
۳۰ بهمن ۱۶:۱۹
دعنتــــون خخخخخ
Mihammad
۲۱ خرداد ۱۹:۳۵
عالی بود ولی کاش بیشتر بود
Baran
۰۳ تیر ۰۹:۳۰
عزیزی که داری جواب میدی
چرا همش میگی(خخخ)
رفتی رو مخمون
..............................................
شعرش خیلی جذابیت نداشت
چندتا شعر مثل این بود که دیده بودم..خیلی خوب بودن
دختر شیطان
۰۹ تیر ۱۰:۳۲
اوم افرین خوشمان امد
شایان رسولی
۲۵ شهریور ۲۳:۲۲
به خدا که اگه رشتتون ادبیات باشع مفهوم اینا یه چی دیگس اصلا بد نیست
مهدی
۱۲ مهر ۲۱:۲۹
خخخخ
شهسواری
۲۷ مهر ۱۵:۵۳
سلام به همه
محمود شاه قصری بزرگ ساخت که برای رفتن به طبقه اول باید بیست پله رو می گذروند دستور داد همه شعرا بیان به شعرا گفت هر کسی بتونه الان جوری شعر بگه که من قدم اول رو برداشتم حکم اعدامشو بدم قدم دوم عفو و پاداش بدم و یکی از شعرای خراسان (دقیقایادم نیست کی بود) قبول میکنه و این شعر رو میگه و محمود غزنوی به مدت هفت سال مالیات خراسان رو بخشید و تمام اموال خزانه در اون سال رو به شاعر تقدیم کرد
من
۲۱ دی ۱۰:۵۶
ب این مگن شاعر😂
راشا عظیمی
۲۶ دی ۱۱:۴۶
شاعر ای قبل از تو سو تفاهم بود
محمد سلیمانی
۰۳ بهمن ۱۳:۴۵
جواب همه کامنتارو خخخ میدی😕
مهرشاد
۲۴ بهمن ۰۷:۱۹
بسیار عالی بود حال کردم
mojik
۲۸ بهمن ۱۳:۳۵
کص ننت تو چقدر بانمکی
به توچه
۰۲ فروردين ۱۹:۵۳
ای وای که چقدر قشنگ ازاین شعر ها میگیم و وقتی کع میخوایم ی شعر درست و حسابی بگیم 😑🙄
هدهد
۲۴ فروردين ۱۷:۵۴
روحم شاد شد




حامد یاکوزا
۱۴ آبان ۲۲:۱۵
از خنده پاره شدم
۰۹۱۴۰۴۰۶۸۷۱
۰۳ بهمن ۱۱:۴۰
روح عوض کن...
ساخت عینک های ضداشعه
رامین
۲۷ بهمن ۱۱:۵۹
شعر کسی رو بنام خود انتشار کردن ، دزدی ادبی میگن .
هعب
۲۶ مرداد ۰۲:۴۴
مال ۹۶۵ هست ۶ سال گذشت!!
آبجی تون هستم
۲۶ آبان ۱۴:۵۹

استخفورلا این کارای مستهجن چیه برین نماز بخونین... تسبیح من کوش😂📿
جووون
۱۹ دی ۲۰:۲۰
جوووووون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان