شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

جهت خنده


پیج مشکل زندگی «صرفا جهت خنده»

 😝😅 سلام مردی هستم۹۴ساله . همسرم به من بی توجهی میکنه و من باهاش دعوا کردم اونم رفته خونه باباش چیکار کنم که بهم توجه کنه؟
 
کامنت های ملت همیشه درصحنه حاضر:
 

1 - هیچی یه سرویس طلا بخر دیگه بت توجه میکنه


 2 - ولش کن باو تو باید فکره اون دنیات باشی پیری


 3 - تو آخه جونه زن داری داری ؟؟؟

  4 - پیکان 48 یخچالی فروشی

 4 - بابایه همسرت هنو زندس ؟؟ خدا عمرش بده مرد


 5 - حراج گوسفند زنده .. پی وی


 6 - من همون گوسفند زنده ام خاستم تاکید کنم گوسفند زنده موجود است


 7 - این فرتی بازیا به سنت نمیاد پیری


 8 - پنچرگیری عسقر اوغلی شعبه ی دیگری ندارد


Image result for ‫خنده‬‎
۵ ۱
( ک) شباهنگ
۱۱ دی ۲۳:۴۱
فکر کنم باید بری رضایت پرش را جلب کنی تا او دوباره بفرستش خونه
پیش شما :)

پاسخ :

:)
میثم ر...ی
۱۲ دی ۱۱:۴۸
جالب بود خخخخخخخخ

پاسخ :

ممنون
یگانه jb
۱۲ دی ۱۶:۰۰
خخخخخ

پاسخ :

:)
یگانه jb
۱۲ دی ۱۶:۰۱
می تونه احساسات ودلیل اینکه کتک اش زده روباهاش درمیان زاره ویک شاخه گل موردعلاقه شوبگیره وقول بده دیگه اذیت اش نمی کنه به شرطی که اونم اذیت اش نکنه

پاسخ :

:)
رفیق خاموش
۱۶ دی ۲۰:۰۸
:)
محمد موحدسرشت
۲۴ دی ۲۰:۱۲
قشنگ بود...

4و6 خیلی خوب بودن....

ممنون از شما

پاسخ :

:)
طنزنویس*2*
۰۴ بهمن ۰۶:۵۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دمت گرممممممممم فاطمه خانوم
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۶ فروردين ۱۳:۴۳
من اینو خونده بود:

سلام مردی هستم۹۴ساله.همسرم به من بی توجهی میکنه و من باهاش دعوا کردم اونم رفته خونه باباش چیکار کنم که بهم توجه کنه؟
حالا کامنتای ملت غیور

1. شما دو روز دیگه صبر کن بصورت اتومات میمیری

2. لامصب تو رو باید بذارن تو موزه آثار باستانی

3. مرتیکه دیگه داری کپک میزنی اون وقت سره پیری یاده عشق بازیه جوونیات افتادی؟

4. از کفشه تنتاک استفاده کن

5. زیره چشاتو بوتاکس کن. پوستتم بکش زنت که هیچ آمبولانس پستت کشته جم میکنه

6. آخه فصیل الآن تو چجوری زنده ای ؟

7. یه پیره زن سراغ دارم درحد نو. مادر یه خانم دکتر بوده صب باخودش میبرده مطب شبم میاورده خونه. خلاصه چشم و گوشبسته و نجیب.

8. من همون مورد چهارم هستم میخواستم بگم بالشت زانکو معجزه میکنه

9. تو خودت ۹۴سالته دیگه دا ی نفسای آخرو میکشی اون وقت پدر زنت هنوز زندس؟

10. کصافط جوونای الآن با یه مرض زرتی میمیرن اون وقت تو



اینم خوب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان