شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

جریان چیه؟؟؟

دوستم اس ام اس داده:میدونی جریان چیه؟؟؟ گفتم : نه
گفت :واقعأ نمیدونی؟ خاک بر سرت!!
گفتم : خب نمیدونم. جریان چیه؟ بگو
میگه: مقدار الکتریسیته ای که از مدار عبور میکنه رو میگن جریان!!
خدایاااااااااااا منو ببر راحت شم…

Image result for ‫علامت سوال‬‎

خدمت دوستان عرض شوداین دودوست،من ودوستم نیستیم،دودوست هستند........

۱۳ ۱
محمدرضا زال آقایی
۰۲ مهر ۱۷:۴۱
خخخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخخ
شاد موزیک
۰۲ مهر ۱۷:۴۲
در طراحی کتاب زندگی،از برنامه ((فتوشاد))و ((فری خند))و ((کُرِل مزاح))نیز استفاده کنیم.

پاسخ :

0_0
.. Denis
۰۲ مهر ۱۷:۴۷
خخخخخخخ داشتن همچین دوستى نعمتى هستا

پاسخ :

آره..
♦♦ حسین ♦♦
۰۲ مهر ۱۷:۵۱
خخخخخخ 

چه کشف سازنده ای

پاسخ :

دمم گرمم
yasi adkd
۰۲ مهر ۱۸:۵۱
خخخخ

پاسخ :

خخ
فرشته ...
۰۲ مهر ۲۱:۱۴
واقعا نمی دونستین؟؟ :)))))))
خخخخخ
یاعلی

پاسخ :

:)
بهار خادمی
۰۳ مهر ۱۲:۵۱
متاسفم....واقعا که...خجالت بکش ...یعنی واقعا نمیدونی جریان چیه؟

پاسخ :

من نیستم ودوستش هم دوست من نیست دودوست دیگرباهمند
من خودم جریان وکاربرداشاحتی فرمول هاشم بلدم

♥سرباز شیعه♥
۰۳ مهر ۱۳:۰۷
خدا شفاش بده

پاسخ :

امین خخ
ماجده ◕ ‿ ◕
۰۴ مهر ۱۳:۵۶

وای وای وای

واقعا نمیدونستی!!!!!


قصه نخور منم نمیدونستم

خخخ^ـــ^

پاسخ :

من میدونستم این اصلامن ودوستم نیستیم دودوست دیگرهستند...........


خخخ
قربونت برم آبجی
zahra zamany
۰۴ مهر ۱۸:۴۴
عجب....

پاسخ :

.........
ShekaMu º³¹
۰۴ مهر ۱۹:۲۱
قدیمی اما همچنان زیبا و پر طنز :دی
ممنون

پاسخ :

طنزهای قدیم خوبند.............
خواهش میکنمممممممم
محمد موحدسرشت
۰۵ مهر ۰۵:۳۶
افرین

قشنگ بود

پاسخ :

متشکرمممم
محمد حسین صادقی
۰۶ مهر ۱۲:۰۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
Fatemeh Omidian Nasab
۰۷ مهر ۱۵:۳۸
خخخخ
اون آخرش گیج کننده بود @_@
خخخخ

پاسخ :

خخ

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان