شهر رویا

رویا ها به حقیقت می پیوندند

قدیما :))


Image result for ‫اگه‬‎


Image result for ‫پا ک کن قدیمی‬‎




۸ ۰
S A E E D oo
۱۵ مهر ۲۱:۰۶
یادش بخیر البته من دهه 70 یم ولی با اینا هم خاطره دارم.

پاسخ :

منم :)
طنزنویس*2*
۱۵ مهر ۲۲:۳۷
من دهه هفتادیم این دمپایی واین پاکن رایادمه....
یادش بخیر.......

پاسخ :

من خودم هفتادیم 
( ک) شباهنگ
۱۶ مهر ۰۰:۳۷
 از مداد استدلر..... و سوسمار نشان هم 
 چیزی میدانی؟؟

پاسخ :

خخ
فرشته ...
۱۶ مهر ۰۹:۵۷
ایا میدانستی ما الان هم دمپایی دستشوییمون همین شکلیه؟؟اخه مامانم معتقده خیلی دمپایی های خوبیه و ادم باهاش لیز نمی خوره:)
ممنون
یاعلی

پاسخ :

خخ :)
ماجده ◕ ‿ ◕
۱۶ مهر ۱۱:۲۲
نمیدونم چرا
ولی من هربار از این پاکنه استفاده کردم دفترم کثیف شد

پاسخ :

خخ منم :)
بهار خادمی
۱۶ مهر ۱۱:۴۷
من که اصن هیچی یادم نمیاد.اخه دهه‍ هشتادی ام

پاسخ :

اووخیی کوچولو
یگانه یگانه
۱۷ مهر ۲۱:۳۴
حالافهمیدم چرابه دهه شصتیا میگن نسل سوخته

پاسخ :

خخ من که دهه شستی نیستم ولی ازینا دیدم خخ
محمد جمال زاده
۱۷ مهر ۲۲:۳۶
دهه سوکس!!!!!

پاسخ :

:) 
قهرمان **
۱۸ مهر ۱۲:۳۱
یادش بخیر. 

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ز مردم دل بکن یاد خدا کن

خدا را وقت تنهایی صدا کن

در آن حالت که اشکت می چکد گرم

غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان